top of page

Godkendt af Finanstilsynet

Har du oplevet problemer?

Hos Tietgen Pension bestræber vi os på at levere top rådgivning. Hvis fejl sker, er vi klar til hurtigt at rette dem.

Vi tager din klage seriøst og vil altid arbejde for, at levere en hurtig brugbar løsning til dig. Når du klager til os, har vi brug for, at modtage din klage skriftligt og for, at du medsender dokumentation.

 

Vi bekræfter modtagelsen af din klage indenfor 3 arbejdsdage, hvor du også vil få nærmere information om hvornår vi forventer, at kunne afslutte behandlingen af din klage. Afhængig af typen af din henvendelse, så kan det være svært for os, at give dig et præcist svar, da vi kan være afhængige af andre før vi kan afslutte sagen. I så fald holder vi dig løbende informeret, senest hver 10. hverdag.

 

Vi ønsker glade kunder og at du oplever en fair behandling ved klager. Send en e-mail til klage@tietgenpension.dk hvis vi ikke har levet op til dine forventninger.

bottom of page